eshgh

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید

 

 

من با تو شروع شدم...

 

با تو که هیچ چیز مشترکی با من نداشتی!

نه قدمان نه عقایدمان نه رفتارمان نه طرز فکرمان و نه خیلی چیزهای دیگرمان با هم سازگاری نداشت...!

اما من با تو دگرگون شدم!

قلبم برای دیدنت همیشه تندتر میتپید...

از علایق و عقایدت متنفر ولی شیفته ی تو بودم!

میخواهم ازین کابوس رهایی یابم...

نگو که بی تقصیری...

 

+خاک بر سر من...

++اخ که چقدر دلم ازت پره به یاد پارسال این موقع...

+++خدایا کسی رو که قسمت دیگریه سر راهمون قرار نده...

که شبهای دلتنگیش برای ما باشه و روزهای خوشیش برای دیگران...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392ساعت 19:5 توسط fatima|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR