eshgh

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید

حال و روزگارم خوب نیست

چیزی مثل خوره به جانم افتاده

خون دلم را می مکد....

روحم را می خراشد....

همه اش تقصیر دلتنگی توست...تویی که آسوده هر شب سر روی  زمین می گذاری!!

با تو ام...مخاطب خاص من

باور کن هنوز هم دلتنگ تو می شوم...هنوز هم دلم قنج می زند برای دیدنت

هنوز هم به تو سر میزند دل ساده ام...

نمی دانی چه غوغایی کرده است چشمانم با خودش....

همـــــــــــ ــه دنیای من!!

با تو ام ای مخاطب خاص من

حالـــ من نمی پرسی می دانم ولی بدان

خوب نیستمـــ مخاطب خاص من....روی زمین بند نیست دلــ ساده ام...

+ آخرش این بارون و این هوا منو میکشه

+ آخرش باز کم میارم و زنگت میزنم

+ آخرش من دق میکنم و تو رو نمی بینم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392ساعت 18:46 توسط fatima|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR