eshgh

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید

چه قدر یه هویی دلم واست تنگ شد

آخ چه حالی میده اگه تو هم الان تو فکرم باشی

خیلی دوست دارم لعنتی . . . . .

که فقط به خاطر تو حاضر شدم تمام مسیر زندگیمو عوض کنم

راستش هیشکی باورش نمیشه من انقدر تغییر کردم

دارم بهترین آهنگ عاشقانه ای رو که دوس دارم گوش میدم اونم فقط به یاد و خاطر تو

به ساعت نگا میکنم میبینم که ساعت....است

اگه اشتباه نکنم الان باید سرکلاس باشه

پس به یادم نیستی

اشکالی نداره

من مطمئنم همین روزهاست که دوباره ببینمت

خیلی خوشحالم از این که این روزها هرساله تکرار میشن

نمیدونم شاید خدا ما دوتارو خیلی دوس داره

اما مطمئنم که منو خیلی دوس داره که تو رو سر راهم قرار داد

ولی خداییش خودمونیما این همه آدم زحمت کشیدن که منو آدم کنن ولی نتونستن

البته خودمم خیلی مقاله درباره ی موفقیت خوندم که هیچکدومشون روم حتی یه ذره هم تاثیر نداشت

 تو با یکی دیگه دست به دست هم دادید که  

منو درست کنین

ممنونم ازتون

(اینو خودمــــــــــــــــ نوشـتم .حرف دلـم بود)                                                                                                                            

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن عکــــــــــــــــــــــــــــــــــس

تـــــقـــــــــــــــــــــدیــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــه مخــــــــــــــــــاطـــــــــــــــــب خــــــــــــــــاصـــــــــــم


 



نظرات شما عزیزان:

معین
ساعت11:46---21 مرداد 1392
خاطب خاصت کیه؟
پاسخ: یه بنده خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1392ساعت 14:17 توسط fatima|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR